Tillbaka till klass 2

Idag har jag vart ledig! För jag ska jobba helgen. Det är 8 veckor sen jag jobbade helg sist. 
Känns som det är svårare att åka och jobba helg när man inte jobbar helg så ofta!
Fast egentligen har jag inte ont av att jobba helg för jag älskar att vara ledig på veckodagar!!
Jobbar man 5dagar och är ledig 2 hinner man ju ingenting!!! 

Fast helt ledig var jag inte idag! Jag följde med Olivia till skolan och var med henne hela dagen! 
Det var verkligen kul!! Hennes klass verkar väldigt lugn och snäll. Även hennes fröken är så bra!  Ser alla barnen och är väldigt pedagogisk!!
Bättre kan hon inte få!!
Tyckte tom att skolmaten smakade gott idag 
Usch vad jag skryter men det var verkligen bra. 
Fast skolan kunde få sig en riktig renovering tycker jag! För Gud så tråkiga lokaler.

Nu ska jag njuta av fredagskvällen för sen är det jobb som gäller resten av helgen 
Trevlig helg!!!

Är det så här man får motivation?! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback