Söndag

En härlig solig söndag! 
Å vad jag älskar när allt börjar vakna till liv igen tom vi människor!!

Idag har vi vart ute nästan hela dagen och tagit bort lekstugan. Mina barn är så stora nu så den används inte längre.. Nästan lite sorgligt! Men den är ca 20år gammal så det var bara att kasta den.
Sen har jag planterat några penséer och klippt ner mina övervintrade pelargoner.
Ska bli spännande och se om jag lyckats, det är första gången jag provar att övervintra pelargoner.

Tjejerna har lekt med kompisar hela dagen. Spelat Fotboll och hoppat studsmatta 
Ett vårtecken hos oss är när alla börjar använda altandörren istället. Idag var det fullt med skor utanför altandörren.

Vi grillade korv och åt ute idag!! Underbart! 
Och jag har en ledig dag kvar imorgon!!
Börjar inte jobba förrän på tisdag :)

Hoppas ni får en trevlig vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback