Fredagkväll

Ja nu var det fredagkväll igen efter en underbar vecka med massor av sol!!
Älskar verkligen solen och så mycket piggare man blir!!
Fast nu blåser det och regnar som bara den :(

Det har inte hänt så mycket. Förra helgen var lugn här hemma men lite fika med kompisar hann jag med :)
Hann oxå lägga min telefon i fel jackficka.. Herregud, snurrig eller?!
Men som tur var så var den i kompisens sambos jacka...
Tur att jag skulle handla på vägen hem och då upptäckte att inte telefonen låg där jag lagt den...

Nu ligger jag och Olivia i soffan och gottar oss efter en veckas jobb/skola  till lets dance. Martin jobbar och Bella är hos en kompis.
Vi har lyxat till det med korv och pommes till kvällsmat idag. 
Lyxigt värre ;)
Fast gott var det!

Hoppas ni får en härlig helg! Det ska jag ha!! Är även ledig på måndag! 
Så underbart!!!

Hittade lite fina ord på nätet ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback