En ledig måndag

Dagens planering var att fika med en gammal kollega men hon var tvungen att jobba..
Så jag var så duktig och åkte in på ett lunch pass med bodypump!!
Trotsade mitt slöa trötta jag och efteråt var jag glad över att jag åkte in!!
Tänkte för mig själv att jag inte skulle bli så svettig på 45min pass... 
Haha det är ju bra när man kan lura sig själv :)

Blev nog trött efter all frisk luft från igår..
Jag somna tidigt sov som en stock och när klockan ringde 7 var jag helt slut. Kroppen ville liksom inte vakna.. 
Jag var som i en dvala och så har det vart hela dagen..
Kl är snart halv tio och jag har krypt ner i sängen för jag är så trött.
Hoppas att jag känner mig pigg imorgon..
Känner att jag nog kommer ha träningsvärk ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback