Söndag kväll

Nu är det söndagkväll och helgen lider mot sitt slut.. Tyvärr!! 
Tiden går alldeles för fort när man har roligt!!

Helgen började med höstmarknad i stan och mat på oliven!! 
Sen gick jag och Bella på musical, på Grease!  Den var så bra men så älskar jag ju Grease oxå..,

Olivia hade disco premiär och hade haft jätte roligt! Så roligt att hon somna på soffan när hon kom hem..
Martin njöt nog av ett par timmars egentid ;)

På lördagen var vi bortbjudna till vänner.
God mat och dryck och trevlig sällskap såklart!!
Maten måste vart extra god eftersom både jag och Martin hade gått upp ett kilo dagen efter ;)

Idag har vi grejat lite hemma, handlat, gjort läxor, lekt och slöat!! En skön söndag helt enkelt!!

Imorgon är det skola och jobb igen.
Jag tänkte gå på bodypump innan jobbet och bävar mig lite..
Det var ny release förra veckan och den som är nu är sååå jobbig!!
Men skam den som ger sig...

På Oliven i väntan på maten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback