September

Jaja det blir höst fast jag inte vill...
Älskar verkligen sommaren och detta året har den vart helt underbar
Varför är den så kort för??!!

Nu har jag en ledig måndag och tisdag efter en jobbhelg. Fast jag är så trött..
Har vart det i ett par dagar, känns som det finns en förkylning i kroppen som inte riktigt bryter ut.
Det är både tråkigt och jobbigt att vara trött och inte känna sig bra. Usch!!

Så nu är barnen i skolan och jag ligger i soffan. Samlar kraft för att göra något.
Tänkte baka fröknäcke. Så gott!
Och sen får vi se vad jag orkar med mer!
Min tanke var att börja rensa ut garderober i hallen och sen ta köket..
Men man ska orka oxå!!

Annars går denna måndag i träningens tecken.
Olivia har tennis och Bella fotboll. Jag har tänkt dansa Zumba och svettas ut denna trötthet/ förkylning eller vad det nu är.
Bara Martin som inte tränar ;)

Nä nu får jag försöka hitta lite kraft!!

Nu när hösten kommer hoppas jag på en solig och färgstarkt höst.
Och så får vi mysa till det med tända ljus på kvällarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback