Kretsloppet

Då har vi tjejer i familjen sprungit kretsloppet!
Kul faktiskt!!
Är stolt över tjejerna som sprang
Lite besviken över mun egen tid på 5,5km..
Men tiden var bättre än vad jag sprungit tidigare fast jag hade hoppats på ännu bättre..
Men har man bara tränat löpning 2ggr så kanske man inte ska ha alldeles för stora förhoppningar ;)

Kanske siktar på milen nästa år?!
Fast ska Bella springa 5,5km så springer jag med henne som stöd första gången. 
Hon är ju för stor för 2km nästa år och hoppet till 5,5 är ju ganska stort!!
Men helt plötsligt säger Martin att han kan springa 5,5km!??
En chock för oss alla! 
Fast vi måste nog se det innan vi tror på det! ;)

Men ett kretslopp blir det nästa år oxå,
Kul att ha ett mål med sin träning!!

Hoppas ni haft en bra helg!!

Kort på oss tjejer,
Jag är så trött!! Syns väl inte alls va?! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback