Jobb

Nu är min jobbhelg över!!! 
Och det ska bli så härligt med ledigt! 
Ja ledigt och ledigt här vankas det träning, föräldrarråd, klassföräldrarträff och klippning sen var ledigheten över..
Det är lite fullbokat ;)
Men jag är ledig från jobbet i alla fall

Förresten så har jag gått ner mitt kilo som jag gnällde om här för något inlägg sen.. Så nu är vi på gång ingen. 
Har 3kg kvar till min målvikt och sedan gäller det att hålla kvar den!
Jaja hela världen är det inte.. 
Viktigast är att må bra :)

Nu ska jag krypa ner! Är riktigt trött idag för Bella hade en kompis över natten och det fnittrades en hel del och jag fick mindre sömn som jag tar i kapp i natt!!

God natt och hoppas ni får en underbar vecka!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback