Dumma kropp..

Å blir så irriterad på min kropp!!
Har ju som sagt kämpat med vikt och träning.
Och bestämde mig att unna mig lite förra helgen, så det blev vin och cheesehearts..
Och +1kg på vågen!
Efter en helg med lite gott..
Skit!
Även fast jag tränade!!
1kg är ju inte mycket men nu är går jag inte ner, blir tokig!
Lite löjligt kanske men jag kämpar och kämpar och då är inte viktuppgång kul!
Men snart vänder det igen, hoppas jag!
Så det var lite motigt med motivationen denna veckan, men den börjar återvända!
Så nu tar jag nya tag och skiter i detta ynka dumma kilo!!!
Och när jag går upp 1kilo går Martin ner 3kg!!
Grattis liksom! Skitkul för dig!!
Nä jag är inte alls bitter ;)
 
Nu är det snart helg igen och nu ska jag inte unna mig så mycket men lite gott måste man ha i livet.
Denna helgen blir det kretsloppet, kalas och fotboll.
Förra helgen var det oxå kalas och fotboll.
Då vann Bellas lag och Bella gjorde mål och jag blev 50kr fattigare..
Har vid ett svagt ögonblick lovat henne 50kr när hon gör mål men då var hon back och gjorde inte mål..
Nu är hon mittfältare och har gjort 2st mål!
Jag ville ändra summan till 20kr per mål men det tyckte Bella var en dum idé..
Hon har nog tänkt göra mig fattig.. ;)

Gött med vinst och mål!!
(Bara det inte blir för många mål)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback