Novemberlov

Nu har barnen Novemberlov!! Härligt!!
Även för mig som får lite sovmorgon :)
Så här planeras det för fullt med övernattningar och kompisträffar!!
Fast Olivia ska ju hinna vara lite på fritids oxå. Jag kan ju inte vara ledig hela veckan, fast jag gärna hade vart det ;)

Redan inatt hade vi en nattgäst, Olivias kompis Clara. Men det gick hur bra som helst.

Dagen idag har vi vart på Olivias första tennisturnering. Så söt och än har hon ingen vinnarskalle.
 Det spelade ingen roll vem som vann tyckte hon!
Hon tyckte mest att det var kul och spännande att spela match!
Men hon var så glad över sitt pris och att jag, Bella, mostrar och kusiner var och titta.

Sen åt vi mat på stan och handlade lite med mostrar och kusiner. Väldigt trevligt och livligt ;)
Och jag har även hunnit med ett Zumbapass!!
Nu inväntar vi stormen som är på gång.
Det har börjat blåsa nu och även blinka i våra lampor. Kanske ska tända lite ljus?!
Så det inte blir helt kolsvart sen...

Hoppas ni får en bra vecka :)

Våran tennisspelare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback