Irriterande!!

Hade precis skrivit ett inlägg färdigt och skulle bara hämta en bild och då försvann allt!!!!
Grr!!!

Ja ja..
Denna helg är jag ledig fredag, lördag och söndag och det ska bli så gott!!
För sen börjar de 3v som jag tagit extrapass på jobbet.. Då är det bara att bita ihop!! ;)

Jag började ledigheten med PW med Milo, kallt men friskt ute!!
Nu snart när barnen slutat skolan ska vi till knalleland. 
Bella ska vara där med med kompisar och jag och Olivia ska fixa presenter till kusiner.

Imorgon bär det av till Örebro för att fira kusinerna och sedan hem på söndag!
Svisch så var ledigheten slut....

Idag är det kanelbullens dag! Älskar kanelbullar särskilt nybakade bullar och kaffe. Mums!!
Blir nog fika i knalleland idag.
Kaffe och bulle :)
Äter ni kanelbullar idag?

Trevlig helg!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback