Hitta motivation..

Usch vilket tråkigt humör jag har hamnat i!
Är helt plötsligt så trött. Vill och orkar inte göra något., bläää
Är det hösten som gjort mig så trött!!??

Känns som jag slarvat med mat och träning nu i ett par dagar! Och det tycker jag att man ska få men nu känner jag att jag bara vill lata mig!! Hela tiden!
Och på kvällarna är jag såå trött och bara vill sova!
Det är ju så skönt att sova!!

Men jag är envis så nu ska jag hitta mitt pigga jag igen ;)
Det blir inte skönt att lata sig om man gör det jämt. Då blir det rätt tråkigt faktiskt!!

Nu har jag legat på och hoppats på att energin ska ramla över mig.
Men det lyser med sin frånvaro!!
Så det är väl bara att ta sig i kragen!!

Ska starta en maskin tvätt och sedan är det ett lunchpass i bodypump som väntar!!
Hoppas energin kommer då!!!

Lata jag spm ligger i soffan och väntar på energi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback