Trött söndag!!

Oj vad jag har vart trött idag!!
Blev väckt 05.00 av Olivia som var förkyld och hade haft en mardröm och om inte det räckte så hade förkylningen satt sig i luftvägarna så hon hade ett astma anfall... Mitt i allt!!

Så det var bara att försöka lugna henne och ge henne bricanyl!!
Till slut hjälpte det!
Hon drömde att pappa var arg och lämnade henne på skara sommarland!!
Jag försökte springa ikapp bilen men hann inte grät hon!! 
Stackars unge och dumma pappa!! 
Till slut somna hon om och började knö ut mig ur sängen.. 
Jag kunde inte somna om på riktigt, man ligger och lyssnar och vrider och vänder sig. Men jag låg kvar till åtta tror jag.

Sen var jag trött från lördagen, då var det fotboll från 8 på morgonen till sex på kvällen. Både tjejerna hade cup!!
Olivia var målvakt! Usch vad hemskt nervös jag var..
Men dom kom fyra i cupen och kämpade på väldigt bra!!

Bellas lag spelade oavgjort i alla sina matcher och kom 3:a i gruppen men åkte tyvärr ut!  Men jag tyckte att dom var duktiga ändå :)

Så på kvällen blev det soffan och tidigt i säng. Hela familjen var så trötta!! 

Nu hoppas jag på en hel natts sömn!!
Ska vara hemma med Olivia imorgon som har vart hängig idag.

Hoppas ni haft en bra helg!! :)

Mina fotbollstjejer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback