Hej..

Oj det har gått 2veckor sen jag var här senast....
Kan säga att dagarna bara går!! 
Det har vart väldigt mycket det sista med utvecklingsdagar med jobbet, skolan och jobb!!
Kan ju inte säga att jag är sysslolös precis ;)

Idag skulle jag åka och träna bodypump men den var inställd!  Vilket var väldigt synd för förra veckan blev det inte mycket träning..
Men nu beslöt jag mig för att vara hemma och tvätta och städa istället. Funderade även på en promenad men nä.. Hemmet får det bli!'

Fast nu ligger jag i soffan och surfar ;)
Ska bara liksom...

Förresten så har jag köpt present till mig själv en IPhone 5s och än så länge är jag nöjd :) fast jag får alltid dåligt samvete när jag köper dyra saker till mig själv... 
Olivia var jätte glad för hon fick min fyra eftersom hennes nuvarande telefon börjat krångla och batteriet höll inte alls!!
Bella var nog mest avundsjuk på min nya telefon ;) och önskar sig en egen..
Det får hon nog vänta med och nöja sig med sin fyra!!!

Ha nu en trevlig vecka! 
Och jag ska släppa min nya vän och börja städa!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback