Trött!!!

Usch vad jag är trött idag!!
Har sovit så dåligt.. Olivia har snurrat runt i sängen hela natten.
Hon har haft astmaanfall två nätter i rad nu så hon fick sova jämte mig inatt.
Vilket resulterade i ännu en natt utan sömn.
Tredje natten jag sovit dåligt, känns så där!

Olivia vaknade med feber så hon är hemma med mig idag. Jag skulle åkt och tränat bodypump kl 12 innan jobbet!
Och såg fram emot det, men nu blir det inte av!
Träningen går inte som jag vill nu alltså!!
Irriterande! Denna veckan har jag promenerat 7km och sprungit 7km måste göra något mer och gymmet lär jag inte hinna med så jag får väl springa i helgen då..
Vill ju gärna gå på pass oxå!!! Helst bodypump!!!

Nu är Bellas nya rum nästan färdigt, lite inredning kvar. Fast det tar nog lite tid, måste ju hitta det vi vill ha :)
Kort kommer senare när det är färdigt :)

Olivia och Bella shoppade i tisdags när vi var i stan och kollade på kortegen
Bella köpte solglasögon
Olivia köpte solhatt och solglasögon

Fina va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback