Måndag igen!!

Då var det måndag och helgen är över.
Denna helgen har vi haft fullt upp, i alla fall jag..

Fredag firade vi Noel, lördag var det möhippa för fina Sofia! Blev en heldag med skoj och skratt.
På Söndagen kom syster med barn och min mamma hit.
På eftermiddagen var det dags för dansuppvisning för Olivia och Philippa.
Väldigt kul att se hur duktiga dom blivit!!
Och dom vågade stå längst fram på scen..!!!!
Efter dansen hade Bella fotbollsmatch så det var full fart hem för att heja på tjejerna som tyvärr förlorade.
Bättre lycka nästa gång!!

Nu sitter jag i solen och njuter.
Barnen är i skolan. Jag har gått en morgonpromenad med Milo.
Tvättat och dammsugit i källaren har jag oxå hunnit med.
Snart ska jag duscha och hämta Olivia.

I eftermiddag ska jag jobba första dagen av tre sen ska jag vara ledig i 4dagar!!
Gött!!!

Hoppas ni får en bra vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback