Halloj!!!

Oj det var ett tag sen jag var här inne...
Lite fullt upp förra veckan.
Med renovering och även att syster från Örebro var nere i Borås och ville ses!
Och fotbollsmatcher..som ska spelas och hejas på 😊

Vi har gjort färdigt mitt och Martins sovrum. Lite små fix kvar.
Martin har även börjat på kontoret..
Önskar att man var händigare så jag kunde hjälpa till men jag får agera springpojke.. Och hjälpa till där jag kan
Har även slängt massa skräp i söndags.. Och mer blir det!!!
Den lilla renoveringen börjar bli lite stor..
Och allt runt om som tillkommer..
Men börjar se slutet nu :)

Ligger i soffan och funderar på en joggingrunda eller städa..
Lutar mot städ eftersom det kommer regnskurar ute..
Och när man renoverar blir det mesta väldigt stökigt..

Kort på sovrummet fast det måste fixas lite
Och på Bellas soffhörna
(en önskan om egen teve finns)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback