VAB

Vi börjar mars månad med lite vård av barn. Olivia vaknade med 38.5 i morse!
Tyckte väl att det blev varmt under täcket imorse när hon kröp ner hos mig.

Nu har vi tittat på teve och spelat spel.
Känner mig oxå trött och hängig fast det kanske är för att jag trappat ner på medicinen?!

Har ett litet bakslag med min onda rygg..
Första veckan hade jag knappt ont alls men det har jag nu igen..
Men gör mina övningar och äter medicin i en mycket liten dos.
Har gått ner 3kg på en vecka så visst var det medicinen som orsakade viktuppgång!! Men hoppas på att få ordning på det onda nu och till slut slippa medicinen.

Jag sliter vidare med träningen..
Idag var det tänkt att vi skulle gå till badhuset och jag skulle simmat men med en sjukling hemma blir det andra planer.
Så när Martin vaknar ska jag gå ut på en promenad i detta vackra väder tänkte jag. Får nästan lust att jogga lite men undra hur det går med ryggen?!

Min lilla sjukling som slog mig i båda spelen :) fast jag nästan ledde hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback