Trötter..

Usch vad jag är trött idag...
Känns som jag knappt har vaknat under hela dagen..
Kan det vara att luften gick ur en imorse när man såg att det snöa?! Och snöar än!!
Vet att det inte kan bli vår och varmt än.. Men snö! Nä usch så deppigt :(

Annars mår vi bra här. Jag tränar och står i. Har inte gått ner mer nu utan står still.. Men har inte direkt kämpat så hårt nu för det har vart mycket annat runt om kring..
Medicinen är nere på 1tablett och ryggen känns helt ok!
Vågar inte sluta helt, kanske ska diskutera detta med doktorn först med!?

Nu lite mat sen ska jag slöa på soffan

Lite tänkvärda ord! Så ska jag tänka nästa gång jag känner mig nertryckt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är med träningen! Heja heja!

2013-03-20 @ 22:50:45
URL: http://sandragee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback