Ledigheten snart slut

Nu var det redan tisdagskväll och min ledighet är slut imorgon..
Denna ledighet har vart extra bra eftersom barnen haft studiedag och vart lediga med mig :)
Det var så härligt med sovmorgon!!
Vi har hunnit med mycket, rensat i Olivias rum, fikat med vänner och hos syrran med familj, Bella har vart hos tandläkaren och fick med beröm godkänt!!
Sen har jag sprungit 5km!! Gött!!

Imorgon ska jag gå en promenad med Hanna sedan lönesamtal och jobb.
Usch jag gillar verkligen inte lönesamtal, sitta och prata om hur bra man är..!!
Men imorgon får jag vara peppad ;)

Tänk imorgon är det onsdag och snart helg :)

Hittade detta citat.. Stämmer in på mig, både på gott och ont ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback