Dagarna går...

Ja dagarna går fort och nu det sista har vi haft sol! Härligt!!
Våren kommer närmare och närmare :)

Jag har hunnit med min första joggingrunda! Härligt var det!
Ha ha trodde nog aldrig att jag skulle säga jogging och härligt i samma mening!
Det blev dock bara 3km för jag var tvungen att se vad ryggen klarade av.
Jag kände av ryggen men inte så farligt. Det positiva var att jag kände att jag orkade springa mer alltså konditionen verkade bra! Var inte särskilt trött efter 3km!!
Nu har jag även dragit ner på medicinen och är nere på 1 tablett/dag och det funkar, är lite trött bara. Ryggen är inte sämre men något bättre med hjälp av sjukgymnastik.

Jag följde Bella till skolan igår så vi hämtade hundarna. Vi blev glada och förvånade när Lisa ville följa med ut för hon är nog den bekvämaste hunden på jorden! Men hon ville bara ut och göra sina behov och sen vända hem...
Ingen suprise där inte ;)

Olivia är inne på sin femte dag med feber.. Och nu har den gått upp och hon är slöare än innan..
Så jag ringde vårdcentralen idag och fick en tid hos doktorn.
Meningen är ju att man ska bli bättre efter ett par dagar inte sämre!
Så dom ville se om det var bakterier för då får hon antibiotika

Ha nu en fortsatt trevlig vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback