Semester...

Oj vad jag är dålig på att skriva här..
Men nu har jag i alla fall semester och
Har haft det i en vecka.. Så gött!!

Semestern inleddes med torsdagskväll på torget med mat ute med ett par tjejer.
Sedan en 30år fest. Där tiden gick alldeles för fort :)

Sen har jag vart duktig och ställt klockan på ca 9.00 och vart ute och gått!!
Gjorde detta för att jag fick lite panik när jag sov till tio / halv elva..
Mina barn gillar oxå att sova.. Så dom väcker mig inte!!!
Sen är det ju hur skönt som helst att sova.. Men inte hela dagen.

Nu ska vi snart på semester i Spanien!
Värme och sol!! Gött!!
Tyvärr har vi ju ingen sol här hemma. Tyvärr!!
Älskar den svenska sommaren när den visar sin bästa sida

Hoppas ni får en härligt lat och solig semester!!

Hit ska vi
Spanien Nerja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback