Sportlov

Nu har barnen sportlov och det inleddes med övernattningar.
Bella sov hos sin kompis och sedan sov kompisen här.
Olivia hade en kompis här över natten för första gången och det gick hur bra som helst!!
Olivia själv vågar inte sova hos kompisar än.. Hon är nog som jag när jag var liten, rädd för att sova borta.
Sover helst hemma och så är det än idag!
Bella har inga problem att sova borta, hon är social och skulle nog tänka sig att umgås med vänner dygnet runt :)

Vi har även vart i stan och gjort åt mina pengar på kläder till barnen..
Inget till mig!

Idag har vi haft sovmorgon och mest slöat.
Jag ska iväg och jobba extra på sjukhuset ikväll.. Ska bli kul!
Imorgon är jag ledig sen är det helg jobb som gäller!

Frågan är vad vi ska hitta på under min lediga dag. Pulka eller bio kanske?!

Har börjat få en längtan efter vår och värme! Fast jag har vart irriterad på alla dom undrar vart våren är! För när kom våren i februari?!!
Men en längtan efter våren har jag nu, så februari får gärna gå fort!

Kort från förra årets skolavslutning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback