Skav i halsen och träningsvärk!!

Har sådan träningsvärk i låren! Kan knappt böja benen.
Fast det är rätt skönt med träningsvärk oxå! Känns att man jobbat hårt då :)

imorgon tänkte jag gå på spinning..
Problemet är att jag känt av en förkylning och vet inte hur jag ska göra..
Om jag ska avboka mig eller inte!!
Om jag avbokar kanske jag inte får någon plats om jag vill/kan träna
Men tänk om jag vaknar sjuk imorgon och inte kan träna och det är försent att avboka...
Ja ni hör ju vilka stora problem jag har!!

Nu ska jag njuta av helgen, vi har inget planerat förutom träning!
Och det ska bli sååå skönt att bara va och göra vad man vill

Och så har barnen sportlov nästa vecka och det betyder sovmorgon!!! Underbart!

Ha en underbar helg!!

Tänkvärda ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback