Det positiva med en blogg..

Tog tjuren i hornen idag och ringde barnens försäkringsbolag, har kommit på att vi måste anmäla att Olivia har astma.
Glömde säga om hennes djur och pollenallergi.. Måste man det med?!
Usch vad jag är dålig med det här med försäkringar..
Men tack vare bloggen kunde jag säga när Olivia fick sin astmadiagnos eftersom jag skrivit om det här!
Kom på att Olivia ramlade och slog sig 2009, så att hon fick sy.
Så jag Anmälde det samtidigt!
Bättre sent än aldrig, fanns inga pengar att hämta ut ändå ;)

Idag bjuder Borås på ett underbart soligt väder! Har hunnit med en promenad och nu fika ute på altanen!
Sitter mot solväggen och bara njuter!
Nu känner man att våren nog är inom räckhåll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback