VAB

Är hemma med en dunder förkyld Bella idag.
Stackarn har först haft feber förra veckan och var hemma från skolan sen var hon bra i 1,5dag sedan blev hon förkyld!!
Hon bara snorar och snytersig :(
Själv har jag ont i huvudet..
Börjar fundera på om det är för jag tänkt damma idag... Usch det är så tråkigt!!
Så jag kanske framkallar huvudvärken?!
Nu har jag tagit 2 panodil så snart ska det vara över!!
Kommer på mig själv att leta efter saker som behövs göras.. Allt för att slippa damma...

Annars är det inte mycket som händer idag. Olivia har tennis och idrott skola

Jag ska på bodybalance, brukar inte gå på det så ofta eftersom man Inte blir så svettig på det passet. Det är pilates, yoga och lite annat blandat.
Så det är nog bra för mig och min onda kropp..
Gillar ju egenligen pass där man svettas mera

Idag har Olivia namnsdag!!!
Grattis skruttan :)

En sjukling och ett namnsdagsbarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback