Påsklov!!

Nu har snart hela påsklovet gått..
Och påskfirandet är över..
Vi firade påsk med Goa vänner och
Blev bjudna på mycket god mat!!

Sen har barnen haft lov och jag har jobbat lite.
Sprang även 6.5km i måndags!! Kändes väldigt bra!! Hade knappt ont i ryggen alls, fick ont i ljumskarna istället!!
Annars kändes det som jag hade kunnat springa längre..

Just nu har vi kommit hem efter två dagar i Örebro! Har hälsat på hos syster och hennes familj. Och det var ett tag sedan vi var där...

Imorgon ska vi tjejer klippa oss och sedan blir det att jobba i helgen för mig.
Bella ska åka till Uddevalla till min andra syster vars son fyller år.
Olivia ska på kalas hos en kompis..
Vi har fullt upp!!

Jag har även pratat med min läkare som godkände att jag trappat ner på medicinen! Men ville att jag skulle stå kvar på det jag har nu.
Så kanske vi kan hålla värken i schack!
Hoppas hoppas!!
Har även börjat dricka pulver som ska hjälpa kroppen inifrån, man kan ju alltid prova och hoppas!!
Annars.. Får jag leta efter nya alternativ!
Önskar jag slapp all denna skit!
Men tyvärr kan man ju inte välja bort en sjukdom..

Nä nu går ögonen i kors!! Dags att krypa ner

Trevlig helg på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback