Helgen!!!

Har försökt skriva ett inlägg via blogg.se's app men blir bara utkastad..
har ingen dator nu för laptopen är sönder och den andra är inte inkopplad eftersom vi renoverar!
 
så nu har jag gått in på nätet via telefonen...
hoppas jag kan få med bild!
 
helgen har vart underbar med soool!!
vi har renoverat, grillat vart ute och gått
och njutit av solen
jag hann med en joggingrunda oxå!!
annars är det svårt att hinna med träning när det är så mycket annat runt omkring!
hann träna 3ggr förra veckan och det är ju bättre än inget fast jag vill gärna träna 4-5ggr annars får jag dåligt samvete.. 
Egentligen lite löjligt! Men men..
 
nu är det dags att ta tag i den nya veckan
och nya möjligheter :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback