Fredag

Äntligen fredag och ledig helg utan något inplanerat!! 
Trodde ja jag....
Söndag är fullplanerad med kalas för  Olivia och efter kalas ska hon ha uppvisning på kidsmässan med studio danza
Bella ska på spelar träff med fotbollen för att planera utesäsongen
och jag tänkte kanske få in en liten joggrunda....
hade tänkt gå på ett pass men det räcker inte tiden till
 
Tur att morgon dagen är lugn, endast träning inplanerad
frågan är hur det ska gå med träningsvärken jag har från gårdagens bodypumppass...
kan inte fatta att jag har fastnat för bodypump vilket jag verkligen hatade innan
kanske det beror på dagsformen och instruktören!
ja ja kul är det nu i alla fall
 
Annars hoppas jag på att hinna rensa lite imorgon, eller orka rättare sagt och få med familjen på det oxå!!
 
mina härliga men tjatiga stjänor :)
 
 
 
 
 
 
Trevlig helg på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback