Fredag :)

Nu är det fredag!! Härligt!!
Har en ledig helg framför mig eller jag är ledig från jobbet, får väl arbeta hemma antar jag!

Här ska renoveras eftersom Bella önskar få flytta ner till källaren..
Lekrummet plus en Walk in closet!!
Hon har tjatat hål i våra huvuden snart!!
Antar att vi får sätta larm på fönster och dörrar om ett par år så hon inte smiter ut ;)
Kanske skulle flytta ner själv?!

Sen måste ju lillfisen få lite ny tapet i sitt rum oxå :) fast det blir vid ett senare tillfälle

Sen har våran nya tvättmaskin kommit!! Den förra var trasig, när den centrifugera lät det som en helikopter skulle lyfta i källaren!!
Har vart utan 1,5v!! Tänk er!! Har lite att tvätta om man säger så..
Den första tvättmaskinen som kom hade en spricka plus en buckla, så det var ju bara att skicka tillbaka!!

Sen hade jag hoppats på att hinna träna lite oxå.. Good luck med det känns det som!!

Ja ja dags att åka in och kika på matta snart

Önskar er en underbar helg!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback