Fiskspa

Idag har jag gett min mamma en väldigt tidig morsdag present
Jag tog med henne på fiskspa
Ingen av oss hade gjort denna innan och jag var nervös eftersom jag är väldigt kilsen under fötterna.
Det tom rykte i mina ben när dom gjorde rent fötterna innan man fick stoppa ner fötterna hos fiskarna

Fast jag överlevde!!! Första minuten var värst!!
Det tog tid innan jag vande mig sen blev det bättre men en envis fisk skulle bara vara i hålfoten och det kittlades hela tiden!!!
Annars kändes det som man la ner fötterna i bubblande kolsyrat vatten

Fiskarna var som tokiga och dök på fötterna när man stoppade ner dem,
Och släppte knapp fötterna när man skulle dra upp dem!

Det var en rolig upplevelse som jag allt tycker att man kan prova!!
Fötterna blir babylena!!

Allt avslutades men kopp kaffe med mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback