Brunch

Idag blev det brunch för mig! Har haft fullt upp på morgonen.
Olivia hade tid hos astmasköterskan idag innan skolan, 7.45... Tidigt!!
Hon klarade spiometrin bra :)
Imorgon är det läkaren kl 8.. Ännu en tidig morgon..

Så jag tog min vitamindrink på morgonen men hann inte med frukosten.
Efter besöket hos astmasköterskan åkte jag och träna.. Kände att jag var trött i rumpa/lår efter gårdagens sittande cykelpass.. Var även öm i rumpan..
Det bli man av att sitta och cykla en timma!!!
Så äntligen har jag ätit lite och njuter av tystnaden innan det är dags att hämta Olivia från skolan.

Förresten har jag vart utan medicin i 2v nu.
Har inte mer ont nu men måste göra sjukgymnastik annars får jag ont känner jag!! Det ända är att jag känner av höften lite så nu måste jag göra mer övningar..
Sen sover jag sämre, sov så gott på medicinen och djupt!
Men nu ska jag prova att vara utan fast läkaren sa att jag gärna ta en tablett om det hjälper mot värk och sömn så vi får se..

Ha nu en bra onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback