Tandställning

Idag har Olivia fått sin tandställning.
Jätte fin är den!
Problemet är att Olivia tycker att den är äcklig.. Så fort tandläkaren stoppade in den började och att kvälja sig, nästan så att hon kräktes!
Så just nu övar vi på att hålla den i munnen.. Tror inte att detta är vad tandläkaren tänkt sig.. Vi har några veckor på oss att öva! Annars får vi väl se vad som händer..

Nu ska jag strax åka och jobba och sen är det jobb hela långa helgen!
Fast i detta regn gör det inget! Är ju ledig måndag och tisdag sen!!

Trevlig helg på er!

Olivias fina (äckliga?!) tandställning


Kommentarer
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Lilla tjejen då. Hoppas hon vänjer sig vid den efter ett tag :) minns när jag själv hade en sådan, fast jag hade en nattandställning. En natt när jag sov hos min pappa så hade jag spottat ut denna klumpen i sömnen och när Jag sedan vaknade och märkte detta och hade stoppat in den i munnen igen insåg jag att allt inte stod rätt till med den längre... Pappas hund hade glufsat tag I den och tuggat lite... (Mmmm gött, då fick jag kräkreflexer och stormade in på toan mitt i natten för att skölja munnen) haha..

Hoppas att ni har det toppenbra!
Kramar

2012-09-22 @ 07:44:46
URL: http://ankihansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback