Nu var det lördag igen!

Tiden går alldeles för fort... Hinner knappt med!!

Igår fredag var vi på höstmarknad, inte alltid så mycket att ha men mysigt att strosa runt och titta.
Sen måste man ju köpa brända mandlar oxå.. Mmm så gott :)

Hittade en mobilplånbok till min iPhone oxå, väldigt bra.

Idag har vi åkt på lite loppis jag och barnen. Den första vi var på var rena rama skiten!
På den andra loppisen fanns en del saker. Jag fyndade en ny oanvänd odd Molly jeanskjol.
Jag hade inga kontanter och fick skrapa ihop pengar från barnens plånböcker!
Det påpekade dom i kassan..
-mamma tog våra pengar..
Ja ja ska ju ta ut pengar och ge tillbaka så fort vi åker hemmåt!!

Väl på väg hem upptäckte jag att Martin har mitt kort.. Ha ha kunde inte ta ut pengar i alla fall..
Hem och hämta kortet för att sen upptäcka att automaten är sönder..
Så jag är fortfarande skyldig! Och det låter dom mig inte glömma för en minut!!

Snart ska jag och Olivia åka till min lillasyster och planera en hemlig resa.
Bella sover hos en kompis så Martin blir själv hemma.
Skönt för honom för han börjar få en sån där manlig förkylning!! ;)

Mobilplånbok och kjol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback