Helgen!

Nu börjar helgen lida mot sitt slut.. Men jag är ledig i morgon med!!!

I lördags sprang jag och Bella kretsloppet! Det var kul!!
Önskade mig en bättre tid men när man laddar upp med vin dagen före så kanske man inte ska förvänta sig mer..
Men jag hade otroligt kul i fredags!!
Lördags kvällen avslutades med en trevlig middag hos vänner 😊

Idag söndag har jag jobbat på sjukhuset och var helt slut när jag kom hem!
Vilken dag!! Fullt upp!
Sen spelade Bella match och det blev 3-3! Jätte duktiga var dom!!
Det var några som drog på smilebanden när jag ropa och inte kunde hålla tyst!!!
Silvertejp nästa gång kanske?!

Bilder på dom två löparna och en bild på Olivia som Borås tidning hade tagit och lagt ut på nätet!
Olivia tyckte att jag kunde sprungit lite fortare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback