Dagarna går...

Dagarna går så fort så jag hinner inte med!
Nu har det åter gått en vecka och jag har inte skrivit något här!
Denna veckan har jag mest jobbat..
6dagar i rad har jag jobbat och är nu ledig lördag och söndag! Behöver jag skriva att det är såå skönt?!

Med att träna varje dag går si så där.. Lite svårt att hinna med det.. Men i måndags tränade jag 2pass i efter varandra först bodybalance och sen Zumba! Kul va det!
Har aldrig kört bodybalance innan men det var kul inte så svettigt men man träna balans och styrka!
Bra övningar för min höft och magen! Hade ju träningsvärk i flera dagar efteråt, speciellt i magen!!
Sen har det blivit lite promenader oxå
Imorgon siktar jag på bodycombat!

Idag har vi tjejer i familjen ridit islandshäst! Så roligt och mysigt! Kan verklig förstå folk som gillar att rida och ta hand om hästar!
Det är så mysigt att stå i stallet och pyssla. Nästan så jag skulle vilja ta lektioner.. Synd att det är så dyrt!

Hoppas ni har en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback