Ledig Fredag!

Jag är ledig idag och barnen har lov!!
Vilket innebar sovmorgon! Så härligt!
Trodde aldrig att jag skulle gilla lov som vuxen men det är underbart!

Nu är i ju livet snart slut men det kommer flera :)
Barnen har haft en bra vecka, Bella har vart hel ledig men har vart på innebandy läger.
Olivia har vart två dagar på fritids men dom har bakat och vart i skogen och grillat korv så hon tyckte att det var jätte skoj.. Kul att dom hittar på lite extra på lovdagar när dom har mindre barn :)

Idag ska jag och Olivia på bio, Bella ska till sina vänner och sova över.

Tidigare i veckan var barnen ute och önska Happy Halloween!
Vet inte vad jag tycker om det egentligen men barnen tycker att det är jätte roligt så då får dom göra det!
men dom får inte göra bus!! Dom får bara vara snälla ;)
Vet själv att jag gick runt och lussa och önskade glad påsk för att jag skulle få godis, tyckte att det var jätte kul!

Våra hemska, söta tjejer med vänner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback