Heeej!

Hallå där ute.. Inte mycket som blir skrivet här inte..
Men här är allt bara bra!
För utom att min träning har vart du och så.. Visst jag tränar men inte riktig så ofta som jag behöver/ vill?!
Och så är jag så arg på mig själv!!!!
Har så svårt att låta bli allt med socker..
Särskilt kakor till kaffet.. Åååå varför är det så gott??!!
Måste skärpa mig!!

Annars är det mest läxor, jobb, aktiviteter...

Bella hade sitt kalas för kompisar idag.
Ett smyckes kalas! Där barn och jag fick designa smycken. Väldigt kul och uppskattat!!!
Gå in och titta på Liselotthilding.se
Eller på Facebook Hildings smyckesvänner. Kan rekommendera henne varmt.

Här är barnens och mina smycken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback