Sova och träna

Inatt har jag sovit! Somna vid halv nio och sov till sju imorse! Och jag sov som en stock, fast om inte klockan ringt hade jag sovit ännu längre..

Ja! Jag var nog trött!!

Sen var jag på gymmet, hade en date med PT: en idag. Jag ska få en styrketränings program!
Och oj!! Vad han körde med mig!!!
Mina muskler darrar orkar knappt hålla telefonen!
Ändå hann vi inte färdigt med programmet så det blir ett pass till med honom! Var ska detta sluta!?

Först tänkte jag inte ha någon PT men kände att ett program i styrketräning för mig vore bra.
Och eftersom jag inte kan vad som är bra och inte bra eller hur maskinerna funkar fick jag ta honom till hjälp.
Sen är det bara att köra!!

Nu ska jag och mina darrande muskler iväg och jobba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback