midsommardagen

Idag är det väl många som är trötta och sega....
men inte jag! :-)
Vi hade en lugn afton här!!
 
Idag har vi gjort lite trädgårdsarbete, mellan alla skurar
men eftrsom jag tyckte att det var lite tråkigt
så kom jag med briljanta idéen att åka till lager 157
eftersom vi inte skulle shoppa särskilt mycket
så hittade vi såklart väldigt mycket!
Så det blev dyrare än vi tänkt...
alla hittade vi något
och Martin var dyrast fär en gång skull!
 
Jag hittade
en luvtröja, chinos shorts, randig tröja och lotion till kroppen
kunde nog hittat med men det tillåter inte plånboken..
ska ju ha lite på semestern oxå!!
kan bli någon mer tripp dit...
 
(lite dålig bild..)
 
Nu ska jag mysa med gubben!
Barnen bestämde att dom skulle sova hos Farmor och farfar inatt
så Martin grillade lite till oss innan
nu blir jorgubbar, glass och film
och senare ikväll blir det,,,,,, Fotboll.....
 
Hoppas ni får en trevlig lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback