Jobbigt!!

Den dumma appen som blogg.se har fungerar inte alls!!!!
Jag kommer inte in på min sida där och kan inte skicka snabba inlägg!
Kommer bara in på min sida genom att gå in på blogg.se
Men där kan jag inte ladda upp kort från telefonen!!
Måste sitta vid en dator för att ladda upp kort!!
Hinner inte alltid det ju...
Hmm, har försökt att ta bort appen och ladda ner den igen men det fungerar inte!!! Irriterande och jobbigt!!!!

Nu ligger vi hemma och väntar på regnet och åskan ska komma, tror att jag hör att det mullrar :-) lite mysigt så här på kvällen!
Annars har vi grejat i trädgården idag och vart iväg och firat syrran dom bjöd på go fika!

Hoppas ni får en trevlig fredag!
Tyvärr blir det inga kort, orkar inte koppla telefonen till datorn,,, jag vet , jag är lat eller bekväm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback