Lördag

Äntligen har vi sovit en hel natt! Ja två sömnlösa nätter tog på mina krafter..
Ja jag vet att vissa säkert haft fler sömnlösa nätter i rad och det hade jag oxå när barnen var mindre!
Men är nu bortskämd med långa Goa nätter med sömn! Och gillar och orkar inte med sömnlösa nätter!

På lördagsmorgonen var barnen bättre, förkylda men mycket bättre!
Jag och hunden tog en promenad i skogen, härligt!
Sen var det städ och fix hela dagen eftersom vi på kvällen skulle få besök av familjen Ryhd!
Sen blev det mys hela kvällen med god mat och trevligt sällskap 😊
Fast oj vad trött jag blev senare på kvällen! Sov gott natten till söndag oxå!!

Jag och Milo hittade en kärlekssten i skogen 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback