Ledig :)

Nu ska jag vara ledig i 4dagar
den första lediga dagen var igår!
HÄRLIGT!!
Skulle vart ledig i 5dagar men ska jobba på sjukhuset på söndag
det var nästa tre veckor sen jag var där så det ska bli riktigt roligt att jobba lite

Har inte så mycket inplanerat nu när jag är ledig
utan tar dagen som den kommer
tjejerna leker med kompisar
ch jag går omkring och plockar här hemma
känner att jag skulle vilja vara ledig i veckor..
vill städa och göra om lite..
men det gäller ju att få med gubben på det oxå!
Tror inte han vill det lika mycket som jag ;-)

Idag har jag i alla fall städat bort julen
och det är ju en start...


Lite kort från nyår som firades hos min syster och hennes familj

Finbordet ;-)


Och vi som inte fick sitta vid fin bordet ;-)


vem är starkast?


Singstar


lek och bus hans med oxå, Noel flörtar med fotografen..


Milo var ganska så slut efter denna kvällen


God fortsättning på er där ute!
Nu ska jag fortsätta med allt jag vill hinna göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback