Vår känslor!

Vaknade med nackspärr idag! Inte så kul!!!
Hade iallafall en lyckad kväll igår god mat, trevligt sällskap och en ganska bra film!
Synd att kvällen gick så fort!

Idag har vi njutit av det fina vädret och visst får man lite vårkänslor!?
Trots min nackspärr så putsade jag några fönster!

Sen har jag fått motion idag oxå, när Olivia skulle på kalas så startade inte bilen! Så det blev promenad både när jag lämna och hämta.

Milo's nya ägare ringde dom hade fått influensa och undrade ifall jag kunde tänka mig att ta ut honom lite, han behövde göra åt lite energi!!
Det var ju så härligt väder så han och jag gick på en promenad på över en timma! Så kul att träffa honom men så svårt att inte få ta med honom hem!

Nu blir det god mat och sedan soffan och melodifestival :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback