sportlov



Denna veckan har barnen sportlov
och jag är ledig mån, tis
och jobbar kväll ons, tors och sedan fredag morgon!
Detta innebär att vi har sovmorgon nästan hela vecka
jippie :-)

Strax ska jag in och träna lite
och ikväll kommer barnens kusin hit för att sova över
mina flickor väntar och väntar på att det ska bli kväll så hon kan komma

vi kanske ska åka in och köpa tapet till Bellas fondvägg i hennes rum
jag är nog lite av en tidsoptimist...
när man tänker på allt jag alltid vill hinna med!

Hoppas ni får en trevlig vecka!


Kommentarer
Postat av: Tarja

Då kan ni åka till mormor på fredagkväll eller lördag morgon och träffa Ps lillebror lite... kanske avlasta mormor lite oxå :)

2012-02-15 @ 20:41:45
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback