Söndag

Idag är vi trötta igen!! Olivia var täppt i näsan hela natten från och till så det blev inte mycket sömn här inte!!

Vi rensade inte i källaren igår heller...
Var helt slutkörd efter cirkelpasset. Orkade inte göra ett enda handtag och idag har jag världens träningsvärk!

I eftermiddags åkte vi på bio, först tänkte vi strunta i det eftersom Olivia är så förkyld men vi åkte.. Nu är hon helt slut och känner sig jätte dålig.
Jag och Olivia gick på mästerkatten med Olivias kompis Lovisa och hennes mamma.
Bella gick på seanfrika med sin kompis.
Våran film var okej, seg i början och rolig i slutet!
Bella säger att seanfrika var jättebra..(hmm det undrar jag)


Nu blir det inte mycket mer gjort idag! Är så trött så jag skulle kunna lägga mig nu!!
Hoppas verkligen att jag får sova inatt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback