jobbiga beslut...


I onsdags var jag hos doktorn med Olivia
eftersom hon här om natten fick svårt att andas trots att hon inte var förkyld
så dom gjorde en utredning på henne
och kom fram till att hon hade astma! och även pollen allergi och pälsdjursallergi!

Så nu tar hon medicin morgon och kväll, har även en behovsmedicin
hon är jätte duktig med medicinerna!
Hon känner väl skillnaden!
Vi som tyckt att hon vart trött, hängig och grinig det sista
inte så konstigt om man inte får tillräckligt med luft?!

Nu till det jobbiga!
Doktorn säger att vi inte ska ha några husdjur för att Olivia ska må som bäst
han tror att husdjuren har orsakat astman
så nu ska vi ge bort dem..
Milo flyttar ikväll, usch vad jobbigt!
Vet ju att jag tycker att han kan vara hur jobbig som helst! men han kan vara hur go som helst oxå
det bästa är att han bara flyttar ett par gator bort så vi kommer att träffa honom

sen var det ju marsvinet oxå! har inte fått någon att ta honom än
han är så snäll och go! Jätte sällskaplig! Intresserad??

Olivias största bekymmer just nu är
Hur lever man utan djur!!??
det är ju nästan så att jag undrar det oxå..
har ju nästan alltid haft djur runt omkring mig/oss
Hon hoppas på att bli frisk från allergier och astman så hon kan ha djur
(man får väl hålla tummarna)

mitt i allt jobbiga så fyller snart Olivia år
så imorgon är det kalas för släkten!
så nu är det dags för mig att ta mig i kragen
Dags för bakning och städning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback