Idag har jag vart duktig :)

I morse åkte jag in till sjukhuset för att gå en kurs om deras nya in/ut stämplings program

Efter kursen hade jag 2timmar kvar tills jag skulle jobba.
Och istället för att gå på stan så åkte jag och träna!!
Ja jag blev nog chockad själv, åkte till gymmet och gick/joggade på löpbandet i 40minuter!!
Ger mig själv en klapp på axeln idag :)

Imorgon blir det VAB, lilla Olivia verkar inte vilja bli frisk. Hon är febrig och hängig. Ska ringa VC imorgon eftersom hon sover så dåligt på nätterna och snarkar så nästan hela huset skakar!
Kanske de kan titta så hon inte är svullen i näsa/hals.

Hade ju verkligen vart skönt med en hel natts sömn..


Kommentarer
Postat av: Tarja

Fasen vad du har blivit redig då! ;)

2012-02-22 @ 10:18:19
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback