hemma

Har denna veckan vart hemma med en Sjuk Isabella
som är bättre nu och i skolan idag!

Själv är jag små förkyld igen
så trött på det!!
Tanken är ju att jag ska börja träna
och jag vill verkligen det men vill inte göra det när jag är förkyld
Det blir nog en för stor chock för min kropp ;-)

 det är så tomt och tyst i huset när hunden har flyttat..
fy alltså!
saknar nästan han hyss oxå...
Märker hur lat och stilla sittande jag blir när han inte tvingar ut mig på promenader!
Måste börja träna!

Åkte faktiskt skridskor igår, kul!
men stackars mina fötter...
Ska nog gå ner en sväng till sjön idag oxå
får passa på nu när det är tillräckligt kallt
men
egentligen toklängtar jag efter VÅREN!!


Ser inte detta underbart ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback