Sovmorgon!!

Ligger här och surfar i sängen, alla andra sover!!!
Klockan är tjugo i tio!
Vaknade själv för en halv timma sedan, så härligt med sov morgon :-)

Kanske är vi trötta efter en trevlig kväll hos familjen Rydh! Det var så god mat,kändes som magen skulle explodera.. Så mycket åt jag...

Vi hann även med att gå på melodifestival! Barnen hade uppvisning, jätte duktiga var dom!

Nä nu är det väl dags att ta sig ur sängen!! Och se vad dagen bjuder på!

Jag har lite träningsångest eftersom jag inte tränat på ett par dagar.
Har ju vart alldeles för upptagen med annat roligt och sen har jag vart lite förkyld!
Men det är dags att ta tag i det igen!!!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback